Novi Mercedes-Benz GLE
14.09.2018

Novi Mercedes-Benz GLE ima mnoštvo inovacija. Na primjer, aktivni sustav ovjesa E-ACTIVE BODY CONTROL s 48 voltnim napajanjem, prvi je na svijetu. Sustavi pomoći u vožnji napravili su još jedan korak naprijed sa sustavom Active Stop-and-Go Assist. Unutrašnjost je još prostranija i udobnija, s tim da je na zahtjev dostupan i treći red sjedala. Informacijsko-zabavni sustav ima veće zaslone, head-up prikaz u boji s rezolucijom od 720 x 240 točaka i MBUX Interior Assistant, koji može prepoznati pokrete ruke i dlana i podržava upravljanje. Vanjski dizajn ne samo da odiše snažnom pojavom, nego također postavlja nove standarde aerodinamike u SUV segmentu. Početkom 2019., kada počne prodaja GLE će u ponudi imati potpuno novu liniju motora. Novi 4MATIC pogon omogućuje visoku agilnost na cesti i nadmoćne performanse na terenu. Kasnije će ponudi biti dodana plug-in hibridna izvedba s posebno dugim dosegom s jednim punjenjem. Cijene za novi GLE biti će poznate početkom zaprimanja narudžbi kasnije ove jeseni.
Pet najvažnijih inovacija u novom GLE-u:
E-ACTIVE BODY CONTROL: Potpuno umrežen hidro-pneumatski, aktivni ovjes s 48 voltnim napajanjem, po prvi put u kombinaciji s jednako novo razvijenim zračnim ovjesom. Ovo je jedini sustav na tržištu koji omogućuje individualnu kontrolu tvrdoće ovjesa svakog kotača. To znači da ne samo da smanjuje naginjanje karoserije, nego i naginjanje prema naprijed i nazad prilikom kretanja i kočenja.
Active Tailback Assist: Ovaj sustav pomoći u vožnji omogućuje modelu GLE da ranije prepozna kolonu koja stoji i aktivno pruži podršku vozaču u stani-kreni prometu do približno 60 km/h i čak pomaže formirati traku za hitnu pomoć.
Turn-off funkcija sustava Active Brake Assist: ako postoji opasnost od sudara s vozilom iz suprotnog smjera prilikom skretanja s ceste preko linije vozne trake, GLE može kočiti pri brzinama koje su tipične za ovakve manevre.
4MATIC: Po prvi put dostupan za modele sa šest i osam cilindričnim motorima i plug-in hibridom, ovaj potpuno promjenjivi pogon na sve kotače (Torque on Demand, TonD) kontrolira raspodjelu momenta između prednje i stražnje osovine od 0-100% ovisno o odabranom režimu vožnje. Uz opcijski Offroad paket i, kao prvi na svijetu, dostupan je na jednak način potpuno promjenjiv pogon na sve kotače (TonD) s niskim i visokim prijenosnim odnosom. To model GLE čini sposobnijim na terenu nego ikada prije.
Udobnost sjedenja: Novi GLE ima puno veći međuosovinski razmak (plus 80 mm), uz odgovarajuće prostranu unutrašnjost. Udobnost je posebno unaprijeđena s opcijskim, potpuno električki podesivim drugim redom sjedala, a kao opcija je također dostupan treći red sjedala.
Novi Mercedes-Benz GLE na početku prodaje nuditi će se s novim rednim 6-cilindričnim benzinskim motorom, a nakon toga će se u ponudi naći drugi motori, uključujući dizelske i plug-in hibrid.
Pet najvažnijih inovacija u novom GLE-u:
E-ACTIVE BODY CONTROL: Potpuno umrežen hidro-pneumatski, aktivni ovjes s 48 voltnim napajanjem, po prvi put u kombinaciji s jednako novo razvijenim zračnim ovjesom. Ovo je jedini sustav na tržištu koji omogućuje individualnu kontrolu tvrdoće ovjesa svakog kotača. To znači da ne samo da smanjuje naginjanje karoserije, nego i naginjanje prema naprijed i nazad prilikom kretanja i kočenja.
Active Tailback Assist: Ovaj sustav pomoći u vožnji omogućuje modelu GLE da ranije prepozna kolonu koja stoji i aktivno pruži podršku vozaču u stani-kreni prometu do približno 60 km/h i čak pomaže formirati traku za hitnu pomoć.
Turn-off funkcija sustava Active Brake Assist: ako postoji opasnost od sudara s vozilom iz suprotnog smjera prilikom skretanja s ceste preko linije vozne trake, GLE može kočiti pri brzinama koje su tipične za ovakve manevre.
4MATIC: Po prvi put dostupan za modele sa šest i osam cilindričnim motorima i plug-in hibridom, ovaj potpuno promjenjivi pogon na sve kotače (Torque on Demand, TonD) kontrolira raspodjelu momenta između prednje i stražnje osovine od 0-100% ovisno o odabranom režimu vožnje. Uz opcijski Offroad paket i, kao prvi na svijetu, dostupan je na jednak način potpuno promjenjiv pogon na sve kotače (TonD) s niskim i visokim prijenosnim odnosom. To model GLE čini sposobnijim na terenu nego ikada prije.
Udobnost sjedenja: Novi GLE ima puno veći međuosovinski razmak (plus 80 mm), uz odgovarajuće prostranu unutrašnjost. Udobnost je posebno unaprijeđena s opcijskim, potpuno električki podesivim drugim redom sjedala, a kao opcija je također dostupan treći red sjedala.
Novi Mercedes-Benz GLE na početku prodaje nuditi će se s novim rednim 6-cilindričnim benzinskim motorom, a nakon toga će se u ponudi naći drugi motori, uključujući dizelske i plug-in hibrid.