Novi Mercedes-AMG A 35 4MATIC
19.09.2018

Novi A 35 4MATIC proširuje portfelj modela AMG kao atraktivan ulazni model u svakom pogledu. Budući da je razvoj modela A 35 4MATIC od samog početka bio integriran u razvojni proces nove Mercedes-Benz A-klase, razvijen je u isto vrijeme kao i budući A 45 4MATIC, što je omogućilo ubrizgavanje AMG DNA u svaki relevantni detalj.
A vozač će zasigurno doživjeti rezultat u obliku autentične vožnje. Specifične mjere za ojačanje prednjeg dijela karoserije čine osnovu za preciznu sposobnost skretanja i stabilnost dijelova podvozja, čak i kada vozite velikom brzinom. Takozvana "posmična ploča", aluminijska ploča pričvršćena na okviru ispod motora povećava torzijsku krutost prednjeg dijela. Dvije dodatne dijagonalne spojnice na prednjoj strani podvozja također smanjuju torziju i povećavaju krutost.
2,0-litreni turbo motor novi je razvoj i temelji se na četverocilindričnom M260 motoru u novoj A-klasi. Novi motor spontano odgovara na naredbe papučice gasa, ima visoki zakretni moment (maksimalno 400 Nm od 3000 okretaja u minuti), vrhunski odziv i emocionalni zvuka. Blok je izrađen od laganog aluminijskog lijeva visoke čvrstoće koji smanjuje težinu vozila gdje je to za dinamiku vožnje najvažnije.
Za prednabijanje se koristi twin scroll turbopunjač. Kombinira optimalni odziv pri malim brzinama motora s jakim povećanjem snage pri većim brzinama. Kućište twin scroll turbopunjača podijeljeno je u dvije paralelne cijevi. Zajedno s dva odvojena ispušna kanala u ispušnoj grani omogućuje odvojenu dopremu ispušnih plinova na lopatice turbine.
Standardna RACE-START funkcija omogućuje maksimalno ubrzanje iz mirovanja i vrlo je emocionalno iskustvo. Funkcije mjenjača AMG SPEEDSHIFT DCT 7G zaokružene su s manualnim načinom rada koji se aktivira leptirima za odabir stupnjeva prijenosa na upravljaču u bilo kojem načinu vožnje ili pak pritiskom na tipku „M“. Dinamizam, agilnost i performanse - ova tri obilježja karakteriziraju standardni pogon na sve kotače novog AMG A 35 4MATIC. Varijabilni AMG Performance 4MATIC kombinira najbolju moguću vuču s puno zabave u vožnji. Raspored okretnog momenta je beskonačno varijabilan kako bi odgovorio zahtjevima dinamičke vožnje. Spektar se kreće od pogona na prednjim kotačima do raspodjele od 50:50 između prednje i stražnje osovine.
Pet programa vožnje AMG DYNAMIC SELECT "Sklisko", "Komfor", "Sport", "Sport +" i "Individualni" omogućuju širok spektar karakteristika vozila od udobnih do dinamičkih. Oni mijenjaju sve relevantne parametre, poput odziva motora i mjenjača.
Nova značajka u AMG DYNAMIC SELECT programima vožnje - novi A 35 4MATIC dolazi s AMG DYNAMICS programom. Ovaj integrirani dinamički sustav kontrole proširuje stabilizirajuće funkcije ESP ® s intervencijama u smjeru agilnosti prema željama vozača. Tijekom dinamičke vožnje kroz zavoj, neočekivana intervencija kočenja na stražnjem unutarnjem kotaču stvara određeni moment zakretanja oko okomite osi. Učinak: A 35 4MATIC upravlja spontano i vrlo precizno.
A vozač će zasigurno doživjeti rezultat u obliku autentične vožnje. Specifične mjere za ojačanje prednjeg dijela karoserije čine osnovu za preciznu sposobnost skretanja i stabilnost dijelova podvozja, čak i kada vozite velikom brzinom. Takozvana "posmična ploča", aluminijska ploča pričvršćena na okviru ispod motora povećava torzijsku krutost prednjeg dijela. Dvije dodatne dijagonalne spojnice na prednjoj strani podvozja također smanjuju torziju i povećavaju krutost.
2,0-litreni turbo motor novi je razvoj i temelji se na četverocilindričnom M260 motoru u novoj A-klasi. Novi motor spontano odgovara na naredbe papučice gasa, ima visoki zakretni moment (maksimalno 400 Nm od 3000 okretaja u minuti), vrhunski odziv i emocionalni zvuka. Blok je izrađen od laganog aluminijskog lijeva visoke čvrstoće koji smanjuje težinu vozila gdje je to za dinamiku vožnje najvažnije.
Za prednabijanje se koristi twin scroll turbopunjač. Kombinira optimalni odziv pri malim brzinama motora s jakim povećanjem snage pri većim brzinama. Kućište twin scroll turbopunjača podijeljeno je u dvije paralelne cijevi. Zajedno s dva odvojena ispušna kanala u ispušnoj grani omogućuje odvojenu dopremu ispušnih plinova na lopatice turbine.
Standardna RACE-START funkcija omogućuje maksimalno ubrzanje iz mirovanja i vrlo je emocionalno iskustvo. Funkcije mjenjača AMG SPEEDSHIFT DCT 7G zaokružene su s manualnim načinom rada koji se aktivira leptirima za odabir stupnjeva prijenosa na upravljaču u bilo kojem načinu vožnje ili pak pritiskom na tipku „M“. Dinamizam, agilnost i performanse - ova tri obilježja karakteriziraju standardni pogon na sve kotače novog AMG A 35 4MATIC. Varijabilni AMG Performance 4MATIC kombinira najbolju moguću vuču s puno zabave u vožnji. Raspored okretnog momenta je beskonačno varijabilan kako bi odgovorio zahtjevima dinamičke vožnje. Spektar se kreće od pogona na prednjim kotačima do raspodjele od 50:50 između prednje i stražnje osovine.
Pet programa vožnje AMG DYNAMIC SELECT "Sklisko", "Komfor", "Sport", "Sport +" i "Individualni" omogućuju širok spektar karakteristika vozila od udobnih do dinamičkih. Oni mijenjaju sve relevantne parametre, poput odziva motora i mjenjača.
Nova značajka u AMG DYNAMIC SELECT programima vožnje - novi A 35 4MATIC dolazi s AMG DYNAMICS programom. Ovaj integrirani dinamički sustav kontrole proširuje stabilizirajuće funkcije ESP ® s intervencijama u smjeru agilnosti prema željama vozača. Tijekom dinamičke vožnje kroz zavoj, neočekivana intervencija kočenja na stražnjem unutarnjem kotaču stvara određeni moment zakretanja oko okomite osi. Učinak: A 35 4MATIC upravlja spontano i vrlo precizno.