Mercedes-Benz ruši prodajne rekorde za 2015. godinu.
18.01.2016

Prema službenom izvješću Mercedes-Benz u 2015. godini ukupno je isporučio 1. 871 511 vozila, što je povećanje za 13,4%, u odnosu na prethodnu godinu. Nadalje, 2015. godine završila je za Mercedes-Benz najjačom prodajom u prosincu (178.017 jedinica, + 9,1%) i najboljim kvartalom (495.159 jedinica, + 8,8%).
„Prošle godine prodali smo više automobila nego ikada prije. Iskoristili smo mogućnost povećanja prodaje u sve tri osnovne regije – Europa, NAFTA, Azija i Pacifik, a s 373.459 prodanih jedinica Kina se razvila u naše najveće pojedinačn tržište u svijetu u 2015. s rastom od 32,6%. I lani, Mercedes-Benz je rastao znatno brže od ukupnog automobilskog tržišta.“ – rekao je Dr. Dieter Zetsche, predsjednik upravnog odbora Mercedes-Benz Group AG.
Pokretači rasta u 2015. godini bili su SUV-i i kompaktni segment. Po prvi puta, više od pola milijuna primjeraka prodano je u svakom segmentu.
Najveći rast tržišta bilježi Kina, gdje je Mercedes-Benz lansirao 15 novih ili obnovljenih modela i proširio listu distributera za oko 500 salona tijekom prošle godine. Po prvi put, Kina je najveće tržište za Mercedes-Benz, s 373.459 prodanih vozila, što je porast od 32,6%. Rast u regiji je potaknut 2015. godine i od prodaje u Južnoj Koreji (+26,8%), Indiji (+32,4%) i Maleziji (+56,5%), gdje su postavili nove rekorde. U Japanu, drugom najvećem tržištu regije, više automobila je prodano nego ikada prije (64.989 jedinica, + 7,1%). U NAFTA regiji također bilježe rekorde i najbolje prodaje u SAD-u, Kanadi i Meksiku. Samo u prosincu 38.557 automobila je predano kupcima (+2,1%), a prodaja u punoj godini dostigla je 392.843 vozila (+ 5,2%). Od siječnja do prosinca, prodaja u SAD-u porasla je za 343.088 vozila (+3,8%), a u Kanadi je Mercedes-Benz tržišni lider među premium proizvođačima.
U Europi, Mercedes-Benz je prodao više automobila u 2015. godini nego ikada prije u jednoj godini: ukupno 798.852 kupaca odlučilo se za automobil s trokrakom zvijezdom (+ 10,5%). U vrlo konkurentnom tržištu Njemačke, Mercedes-Benz je još jednom zadržao vodeći položaj na premium tržištu uz porast od 4,7% u 2015. U Velikoj Britaniji, drugom po veličini europskom tržištu, još jedan prodajni rekord je postavljen 2015. godine s ukupno 144.474 vozila predanim kupcima (+ 17,0%). Mercedes ostvaruje dvoznamenkasti rast prodaje vozila na gotovo svim tržištima regije, s posebno velikim stopama u Italiji (+ 13,8%), Španjolskoj (+ 27,3%), Turskoj (+ 30,9%), Švicarskoj (+ 21,6%) i Nizozemskoj (+ 30,7%). U Portugalu, Mercedes-Benz je premium brand s najviše novih registracija u 2015.
„Prošle godine prodali smo više automobila nego ikada prije. Iskoristili smo mogućnost povećanja prodaje u sve tri osnovne regije – Europa, NAFTA, Azija i Pacifik, a s 373.459 prodanih jedinica Kina se razvila u naše najveće pojedinačn tržište u svijetu u 2015. s rastom od 32,6%. I lani, Mercedes-Benz je rastao znatno brže od ukupnog automobilskog tržišta.“ – rekao je Dr. Dieter Zetsche, predsjednik upravnog odbora Mercedes-Benz Group AG.
Pokretači rasta u 2015. godini bili su SUV-i i kompaktni segment. Po prvi puta, više od pola milijuna primjeraka prodano je u svakom segmentu.
Najveći rast tržišta bilježi Kina, gdje je Mercedes-Benz lansirao 15 novih ili obnovljenih modela i proširio listu distributera za oko 500 salona tijekom prošle godine. Po prvi put, Kina je najveće tržište za Mercedes-Benz, s 373.459 prodanih vozila, što je porast od 32,6%. Rast u regiji je potaknut 2015. godine i od prodaje u Južnoj Koreji (+26,8%), Indiji (+32,4%) i Maleziji (+56,5%), gdje su postavili nove rekorde. U Japanu, drugom najvećem tržištu regije, više automobila je prodano nego ikada prije (64.989 jedinica, + 7,1%). U NAFTA regiji također bilježe rekorde i najbolje prodaje u SAD-u, Kanadi i Meksiku. Samo u prosincu 38.557 automobila je predano kupcima (+2,1%), a prodaja u punoj godini dostigla je 392.843 vozila (+ 5,2%). Od siječnja do prosinca, prodaja u SAD-u porasla je za 343.088 vozila (+3,8%), a u Kanadi je Mercedes-Benz tržišni lider među premium proizvođačima.
U Europi, Mercedes-Benz je prodao više automobila u 2015. godini nego ikada prije u jednoj godini: ukupno 798.852 kupaca odlučilo se za automobil s trokrakom zvijezdom (+ 10,5%). U vrlo konkurentnom tržištu Njemačke, Mercedes-Benz je još jednom zadržao vodeći položaj na premium tržištu uz porast od 4,7% u 2015. U Velikoj Britaniji, drugom po veličini europskom tržištu, još jedan prodajni rekord je postavljen 2015. godine s ukupno 144.474 vozila predanim kupcima (+ 17,0%). Mercedes ostvaruje dvoznamenkasti rast prodaje vozila na gotovo svim tržištima regije, s posebno velikim stopama u Italiji (+ 13,8%), Španjolskoj (+ 27,3%), Turskoj (+ 30,9%), Švicarskoj (+ 21,6%) i Nizozemskoj (+ 30,7%). U Portugalu, Mercedes-Benz je premium brand s najviše novih registracija u 2015.