Mercedes-Benz

Više sporta za Tourer - nova B-klasa

02.10.2018

Nova Mercedes-Benzova B-klasa s novim Sports Tourerom stavlja naglasak na sport. Izgledom dinamičniji od prethodnika, agilniji na cesti i značajno udobniji.
Dizajnerski je zadatak bio da se nova B-klasa vizualno istakne u svijetu jednovolumena. Zadatak prihvaćen i riješen, s dugi međuosovinski razmak (2,729 mm), kratki prevjesi, lagano spuštena linija krova i veći kotači od 16 do 19 inča naglašavaju dinamiku vozila. Relativno spušten, progresivni prednji kraj s tekućim prijelazom s poklopca motora na A-stup i vjetrobransko staklo, zajedno s mišićavim ramenima karoserije, ističe sportski izgled.
Isto vrijedi i za tanka prednja svjetla, čiji je unutarnji dio visokokvalitetan, detaljno i precizno dizajniran već na osnovnom modelu s H7 žaruljama i LED svjetlima za dnevnu vožnju.
Njegova avangardna unutrašnjost daje jedinstveni osjećaj prostora s prepoznatljivim dizajnom ploče s instrumentima. Jedna od njenih značajki je osnovni volumen koji se sada spušta prema putnicima i ima naglašene utore ispred vozača i suvozača.
ENERGIZING kinetika sjedala: podržava promjene položaja sjedenja S klimatiziranim i multikonturnim sjedalima s funkcijom masaže, nova B-klasa dostupna je s opremom koja je prethodno bila rezervirana za vozila iz viših segmenata.
Intuitivno korisničko sučelje adaptivnog MBUX multimedijskog sustava je središnja značajka kabine. Njegove prednosti uključuju sjajnu grafiku, glasovnu kontrolu "Hey Mercedes", zaslon osjetljiv na dodir i funkcije kao što je MBUX proširena stvarnost.
Kada je riječ o aktivnoj sigurnosti, najsuvremeniji sustavi pomoći pri vožnji čine B-klasu predvodnikom segmenta s funkcijama prenesenim iz S-klase. Osim toga, unutrašnjost je sada prostranija, a motori su učinkovitiji i čišći. Nova B-klasa premijerno predstavlja i novi 8-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom.
U usporedbi s prethodnikom, nova B-klasa u svim se izvedbama pokreće novim, učinkovitim motorima, koji su u skladu s ograničenjima norme Euro 6d-TEMP. Premijerno je predstavljena poprečno montirana inačica OM654 dvolitarskog dizelskog motora sa 110kW i 140 kW, aluminijskim blokom i stepenastom komorom za sagorijevanje. Veliki dizel predstavlja dodatak četverocilindarskom dizelu (OM608) poznatom iz A-klase zapremine 1,5 litara, snage do 85 kW i do 260 Nm zakretnog momenta. Također su dostupna i dva četverocilindarska benzinska motora serije M282 zapremine 1.33 litre i 100 kW/120 kW. Inovacije uključuju isključivanje cilindrima (u kombinaciji s 7G-DCT mjenjačem), delta oblik glave cilindra i filtar čestica.
Nova B-klasa početno je dostupna isključivo s mjenjačem s dvije spojke. Novost je 8-brzinski 8G-DCT, koji se isporučuje u kombinaciji s većim dizelskim motorom. Slijedit će i drugi novi motori, kao i modeli sa 4MATIC pogonom na sve kotače. Standardni je spremnik zapremine 43 litre, dok je ovisno o motoru, dostupan i spremnik od 51 litre.
Početak prodaje nove B-klase je 3. prosinca 2018., a isporuke započinju u veljači 2019.